سلام منزل طبقه بالا در شهرک امام حسن است که راهش کاملا جداست نزدیک همه امکانات وپرورش.
یه سالن واشپزخونه داره که سر هم هست که کابینت اشم بد نیست. حدود20 متری میشه.ویه حمام و دستشویی سر هم که کوچیکم نیست.
ودوتا خواب داره که یه خواب کوچیک که جا رختخوابی هم داره ویه خواب بزرگتر که چند تا پله میخوره .
پشت بام در اختیار صاحبخونه هست.
خونه 2 تا 3 ساله ساخته شده.
فقط شرایطش اینه صاحب خونه باشما قرار داد میبنده پول رهن رو دو ماه جلوتر از شما میگیره تا طبقه همکف رو برای خودش بنایی کنه وخونه رو هم نما کنه وبعد خونه رو به شما تحویل میده .
در عوض کرایه دوماه اول رو از شما نمیگیره .
بیشتر از 4 نفر نباشید
اتباع باشید مشکلی نداره به شرایط تمیز نگه داری منزل واضافه نشدن تعداد .
پول رهن 200 ملیون وکرایه 12 ملیون مقطوع هست.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.