خونه هایی در محدوده بولوار اتحاد هست که مالک از بالاشهر یا جاهای مختلف دیگر خریدی کرده ولی به هر دلایلی نیازی برای سکونت در آن منزل ندارد یابه دلیل عدم اعتماد مستاجر درحفظ و نگهداری منزل و خسارت زدن ب خانه و یا هر دلایل دیگر ترجیح به خالی نگه داشتن منزل خود هستن
در صورتی که چنین منزلی در این محدوده داشتین
ممنون میشم اطلاع بدین مبلغ رهن رو اعلام کنید تا ما با توجه به بودجه که در دست داریم با شما تماس بگیریم
خانواده 5نفره
خودم همسرم دو دختر بچه و یک پسر 1سال و نیم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.