منزل مسکونی سه طبقه هست که طبقه دوم یک سویت 43متری داره که مال من نیست ولی طبقه همکف و طبقه اول هردو مال من هستن که هر طبقه یک واحد ویک سویت داره که جمعا 4خانواده میتونن زندگی کنن
طبقه همکف شوفاژ داره و هردوطبقه ،لوستر ،گازکشی ،کمد دیواری،تلفن ثابت، پرده کشی نو نو،کابینت های کلاس هردو طبقه بحز یک سویت فلز هست، همکف دارای حیاط اختصاصی، و سه سرویس مجزا ،همکف دستشویی فرنگی وایرانی و شیر چشمی برقی،هر طبقه پارکینگ اختصاصی بدون مزاحمت و دارای درب ورودی مجزا، طبقه اول دارای تراس 10 متری، فضا برای تعبیه آسانسور،سنگ نما
جهت هماهنگی چت دیوار و پیام و ت م ا س در خدمتم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.