سلام من خودم اسنپ کار میکنم ی هم اتاقی میخوام مجرد بدون رفت و آمد و رفیق بازی صبح بره سرکار شب برگرده ترجیحا خودشم اسنپ کار کنه پارکینگ برای موتور داره مترو همه بازار همه چیز هست
راست و حسینی من خودم تفریحی هر از چند گاهی تریاک میکشم حالا تریاکی و این چیزا مشکلی نداره ولی مواد های دیگه نباشه همه چیز هم تو اتاق هست فقط لباس و ی پتو بالشت داشته باشید کافیه ی کولر کم داره که چند روزه دیگه خودم میگیرم هوا گرم شده حموم و سرویس بهداشتی هم هستش درکل جای خوبیه همسایه ها هم آدمای خوبین
آدرس:میدون شوش پشت سیتی سنتر خیابان مشهدی حسن کوچه ی شهید بابا رئیسی
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.