خانه ندارم و جهت تقسیم هزینه ها با یک نفر همخونه به صورت مشترک میخواهم
آقا هستم
45 ساله
شغلم اداری و رسمی است، لیسانس کارشناس بیمه هستم، دفتر بیمه دارم.
روزها بیرونم ، عصرها فقط چند ساعت، شبها بیرونم و آخر شب میام. روزهای تعطیل هم کلا تعطیلم.
امورات منزل و نظافت و روفت و روب و آشپزی و خریدهای منزل با من هست.
منزلی در محدوده مرکز شهر میخواهم ، الان مستاجرم و باید تخلیه کنم، تنها زندگی میکنم، وسایل اولیه منزل دارم.
با یک نفر که منزل دارد و نیاز به یک همخونه دارد حاضرم.
این خط آگهی _ ایتا و روبیکا دارد
با سپاس از دیوار
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.