سلام خدمت دوستان عزیز این اگهی فقط برای خ ها گذاشته شده لطفا اقایون مزاحمت ایجاد نکنن.
من متولد 79 و راننده اسنپم دنبال یه هم خونه میگردم که از پس کرایه خونه بر بیام خودم خونه گرفتم همچی تکمیل کل وسایل خونه تکمیل و لوکس دوخواب هست دنبال هاشیه هم نیستم شبا تا صبح سرکارم صبح میام خونه استحراحت میکنم
دنبال یکیم که ترجیحا شاغل و مستقل باشه و مشکلی با هزینه های شخصی خودش نداشته باشه من خودم از رستوران غذا تهیه میکنم ولی کسی بلد باشه درست کنه خودم غذا رو میگیرم اگه هم بلد نباشه هرکس باید از هزینه های خودش بیاد
و ترجیحا بتونه ماهی 4 تا 5 تومن پرداخت کنه
با تشکر از برنامه خوب دیوار. مزاحمت پیگیری میشود.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.