سلام
وقت به خیر
پسرم و 18 سالمه و شیرازیم
برای کنکور 406 میخونم
با یه نفر پسر، موجه، و کاملا بدون حاشیه، همخونه میشم
هم اجاره میتونم پرداخت کنم و هم در هزینه های خونه شریک بشم
اکثر مواقع خونم و درس میخونم و اصلا نه دوستی دارم و نه اهل رفت و آمدم
چون درس میخونم، خیلی برام مهمه که محیط خونه آروم باشه
ترجیها محله اوین و نزدیک دانشگاه شهید بهشتی
دوستان عزیز، من الان داخل زندگیم فقط و فقط یک هدف دارم و اونم اینه که رشته پزشکی اون دانشگاه قبول شم
ممنون میشم اگر دنبال حاشیه هستید، لطفا پیام ندید
اگر همخونه میخواید، شرایط رو بفرستید برام
ممنونم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.