سلام
آقام
29 سالمه
شاغل
13 ساعت از شبانه روز سرکارم
تعطیلی ندارم
با یه نفر مرتب ک ترجیحا آشپزی بلد باشه همخونه میشم
مشکلی بابت رهن و اجاره ندارم
اگر واستون سواله ک چرا خودم خونه نمیگیرم
صرفا دنبال همخونم جهت آشپزی ک شب از سره کار میام یه غذایی باشه واسه خوردن
آشپزیتون خوب باشه تمام خرج خوراک رو خودم میدم
اگر وسیله ای برای خونه نیاز باشه میارم
تمامی وسایل منزل رو دارم
اگرم نیاز نباشه چه بهتر
لطفا کامل بخونید آگهی رو
بعد اگر شرایطش رو داشتید
افتخار بدید هماهنگ کنیم حضورا راجبش صحبت کنیم
با تشکر
اگرم کسی بود دنبال همخونه میگشت میتونیم با هم خونه بگیریم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.