سلام
آقام 28 ساله مغازه دارم و تو مغازمم بیشتر اوقات
برا همینم فعلا برام منطقی نیست ک یه هزینه اضافی بابت رهن و اجاره بدم
براهمین دنبال موقعیتی هستم ک با ینفر همخونه شم هم تو هزینه هام صرفه جویی شه هم گهگداری ک میخوام استراحت کنم یا دوشی چیزی بگیرم برم اونجا
فقط برام مهمه ک تمیز باشه و یه اتاقم اگ در اختیارم باشه کافیه
جنسیت اصلا مهم نیس من سرم تو لاک خودمه
از لحاظ هزینه ها هم خداروشکر مشکی ندارم بابت غذا و خوراکی تو حساب کتابا هرچی لازم باشه پرداخت میکنم بابت ضمانت هم هرچی لازم باشه دارم . اگرم لازم باشه میتونم چنروز آزمایشی باهم رفت و آمد کنیم همو بشناسیم بعدش اگ همچی اوکی بود یه قراردادی چیزی باهم بنویسیم
مبلغ رهن و اجاره هم زیاد برام مهم نیس ولی خب چون خیلی کم قراره بیام خونه یجوری باشه ک منصفانه پرداخت بشه دیگ
مغازم پلیسراه شاهده براهمین تو همین محدوده ها باشه بهتره نشدم فداسرتون
ممنون میشم اگر مورد مناسب داشتین خبر بدید
عصر به بعد تماس در خدمتم
اگر یه درصدم جواب ندادم ممنون میشم یه پیام بزارید تا خودم بتونم باتون تماس بگیرم
ب امید روزای خوب...
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.