فیلمساز، عکاس و فری لنسرم و دنبال هم خونه می گردم که با هم یه خونه دوخوابه، بالای 70 متر، ترجیحاً توی مرکز تهران بگیریم.
سبک زندگی م شلوغ و پررفت وآمده و دوست دارم اگه هم خونه هم پایه بود، گاهی توی خونه ایونت های فرهنگی و هنری برگزار کنیم.
ترجیح می دم هم خونه م آدم هنری، روشنفکر و اهل گفت وگو باشه. محدودیت جنسیتی ندارم. اگه بیشتر از یه نفر هم باشیم مشکلی نیست، فقط برام مهمه هر نفر اتاق خودش رو داشته باشه و خونه متناسب با تعداد نفرات انتخاب بشه.
با توجه به جست وجوهام، اگه دونفری مشترکا 300 تا 400 میلیون رهن و حدود 20 میلیون (یا بیشتر) برای اجاره بذاریم، می تونیم یه خونه خیلی خوب بگیریم.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.