سلام
خونه 2 خواب میباشد
هر کسی حریم خودشو داره
فقط یکم تو پخت غذا مشگل دارم
کل خرج خونه با خودم خاهد بود و حتی نظافت
صاحب خونه هستم و دنبال داستان و دردسر هم نیستم و فقط همخونگی هستش و بس
کل ساختمان از محوطه بیرون و اسانسور ها و تمام لابی طبقات دوربین داره و نگهبان 24 ساعته داره ساختمان امنیت عالی و همسایه های محترمی داره
خودم 38 سالم هستش
وسایل خونه بغیر از مبل تکمیل هستش
همخونه بیحاشیه و اهل دود و مشروب نباشه میخام
سر مبلغ با هم کنار میاییم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.