سند اداری نیم طبقه هست و نصف ارتفاع ملک زیر هم کف هست و 120سانت پنجره سر تا سری رو به حیاط می باشد بدون مزاحم مناسب هر کاری مخصوصا تعمیرات پرینتر و شارژ کارتریج که فعلا هم خودم همین کار را دارم میکنم 83 متر و 4 متر انباری دارد انباری رو به ملک اضافه کردم پارکینگ سندی ندارد ولی استفاده کردن از پارکینگ مانعی ندارد کلا 7 واحد هست که 3 واحد کلا همیشه خالی هست به قیمت رسیده ساختمان محکم و مهندسی سازه سال 98 باز سازی کردم تو معامله هستم به خاطر مشکل مالی میفروشم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.