سلام
بنده مالک هستم
قلب ساختمان طبقه ی اول رو به نما البته تک واحدی دوکله غرق نور حتی اتاق خواب ها
کلا چهار طبقه تک واحدی شخصی ساز دوتا بالکن یکی شمال واحد با عرض5 متر به اضافه ی 2 متر انباری یکی جنوب واحد با عرض دو متر
5 متر عرض پذیرایی پرده خور عالی
اب برق گاز اختصاصی
بازسازی شده با بهترین سلیقه
سر کوچه 20تا ماشین میشه پارک کرد
درصورت نیاز خودم هر چند سال نیاز باشه 500 رهن میشینم توش
کوچه کلا ویلایی نشین ساکنین قدیمی بهترین همسایه ها
کامل رو به پیشرفت میباشد
اصلا قابل مقایسه با واحدای 75 متری حیدراباد که 3500 گزاشتن نیس تشریف بیارین بازدید متوجه عرض بنده میشین
سوالی باشه تماس در خدمتم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.