سلام و عرض ادب
لطفاً اول کامل توضیحات را بخوانید بعد تماس بگیرید*
++املاکی های محترم اصلا تماس نگیرند ++
///خودم مالک هستم///
واحد ویلایی
*****ورودی جداگانه ***
بعنوان تجاری و مسکونی میشود استفاده کرد
فقط طبقه اول بفروش می رسد
همکف برای کسی دیگه است
*****کل زمین130 متر ******
++++اصلاحیه گرفتم 90 متر +++
ملک در خیابان مصباح ،تقریبا سر خیابان
جای بسیار عالی
دو عدد سند جدا گانه داره
درب و پنجره pvc
کامل بازسازی شده
دو قدمی بازار مصباح
دسترسی عالی به چهارراه مصباح
دو عدد اتاق خواب بزرگ
کف سرامیک شده
نما سنگ
کولر نو
مراکز خرید و غیره
محله ساکت و آرام با همسایگان خیلی محترم
بالکن بسیار بزرگ
ملک سر نبش کوچه هست
با تشکر از برنامه خوب دیوار
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.