به دو صورت واگذار می شود:حاجی آباد اتوبان مشهد تهران
1_بدون پول پیش،بدون خرید هیچ وسایلی.همه چی آمادست.بشقاب سیخ همه چی هست.فقط مواد اولیه میگیری.کار میکنی(روزهای عادی 3 الی 4تومن دخل میزنی،آخر هفته ها و تعطیلات 7 الی 8 تومن با اثبات کارتخوان)پول اجاره 8 تومن میدی آخر هرماه به علاوه 10 میلیون تومن هم به من
شرایط دوم:با تمام وسایل ها به جز یخچال(یخچال مال صاحب مغازست)سالم تحویل میگیری یخچالو آخر قرارداد هم سالم یخچالو تحویل میدی
و تمام وسایل هایی که تو تصویر میبینی.ریز به ریز همش مال منه واس صاحب مغازه نیست
(قیمت 160 میلیون)آخر قرارداد هم 50 میلیون پول پیش از صاحب مغازه میگیری
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.