باسلام میوه فروشی تازه تاسیس میباشد داخل لاوی 3 برج متصل بهم قرار دارد پاخور عالی مشتری زیاد روزی 50 تا 100 میلیون دخل میده من تازه راه انداختم تو این چند روز دخل حساب کردم طبق این عرض کردم با تمام وسایل و میوه ها طبق فاکتور تحویل میدم به علت اینکه شریک داشتم اون قرار بود مغازه رو برگردونه خودم سررشته ای از میوه فروشی ندارم شریکم اولش کنار کشید پولش جور نشد بزاره تو کار مجبور شدم خودم بردارم خودم شاغلم نمیرسم بگردونم مغازه رو توضیحات رو صریح و کامل گفتم .
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید. ممنون.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.