سلام این ویلایی دوبلکسه طبقه پایین پذیرایی واشپزخونه وطبقه بالا اتاق خوابها هستن دارای یه حموم و توالت فرنگی بالا و یک حموم پایین و یه توالت ایرانی داخل حیاط
طبقه بالااز داخل با پله گرد و از بیرون پلکان بزرگ داره و میشه طبقه بالا رو مجزا کرد
دارای اب .برق. گاز .تلفن مجزا میباشد
این خونه تو اوج تابستون احتیاجی به پمپ اب نداره ولی دارای پمپ میباشد که میشه در مصرف برق صرفه جویی کرد
اشپز خونه الانشم کاملا قابل استفاده هست و هیچ مشکلی نداره من خودم صاحب خونم ولی به باز سازی احتیاج داره
خونه در کوچه ای دنج و بی سرو صدا با همسایه هایی بی نظیر
جای پارک هم جلوی درب خونه هست
خلاصه هر سوالی بود در خدمتم
بازدید هم هر ساعتی باشه با هماهنگی مقدوره
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.