با سلام خدمت مسافران وزائران گرامی اجاره منزل مسکونی با امنیت بالا فاصله تامترو و اتوبوس 5دقیقه فاصله تاحرم پیاده نیم ساعت با مترو ده دقیقه ، فاصله اوج تفریحی 40 دقیقه ، ترجیحا خانواده و زوج با مدارک شناسایی ، خانه طبقه دوم میباشد و دوبلکس هستش، پارکینگ ندارد در هر طبقه سرویس بهداشتی دارد ، بالکن و حیاط خلوت دارد ، پارکینگ ندارد ولی اطراف میتوان پارک کرد ،ضروف اشپزی ازجمله قاشق بشقاب چاقو چنگال فراهم جهت آسایش شما ، یخچال ندارد چنانچه داروی مهمی یا چیزی باشد طبقه پایین خودم هستم میتونم یخچال بزارم براتون ، گاز هم برای پخت و پز هستش ، خانه تمیز و ضد عفونی شده ، یک خواب مجزا در طقبه بالا با حموم و سرویس بهداشتی و صحن حیاط بزرگ برای جوجه و... ، التماس دعا
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.