سلام خدمت مسافران و جنگ زده ها ،منزل مسکونی با امنیت بالا ،خانه طبقه دوم میباشد یک اتاق خواب دارد، دوبلکس هستش ، در هر طبقه دو سرویس بهداشتی و دو حمام مجزا دارد ، منزل ضدعفونی شده تمیز اماده اقامت زدن ،پارکینگ ندارد ولی اطراف یا سرکوچه میتوان پارک کرد امنیت دارد ، قاشق،چنگال،چاقو،بشقاب،قابلمه،همهدچیز موجود هستش ، یخچال ندارد چنانچه دارویی چیز مهمی باشد طبقه پایین خودمم میتونم داخل یخچال بزارم براتون ، گاز برای پخت و پز هستش ، پیشنهاد ویژه برای مسافران و جنگ زده ها درصورت اقامت5روز به بالا ، به مجرد داده نمیشود اولویت خوانواده هستش با مدرک شناسایی معتبر ، حداقل 4 نفر هستش حد اکثر 9 نفر ، قیمت مناسب فاصله تا حرم چهل دقیقه ، فاصله تا اتوبوس 4دقیقه ، فاصله تا مترو 10 دقیقه، رستوران کافیشاب نانوای میوه فروشی همهدچیز کمتر از 3 دقیقه فاصله ، التماس دعا
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.