●° نمیدونم از ویوش بگم
○° یا از موقعیت و دستریش
●° امکانات بی نهایتشم که گفتن نداره
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
⊙ اگه سوالی تو ذهنت بود نپرس این واحد هیچی کم نداره
⊙ بهم زنگ بزن♥︎ تا بازدیدشو برات بگیرم ☎️
▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎▪︎
★★☆★★ ویلایی طبقه بالا فاز 4 دارم ★★☆★★
____ 140متر ، نمارومی ★ پارکینگ☆روفگاردن★الاچیق ____
⊙◆⊙__یه بالکنم داره که فقط میز و صندلی کم داره__⊙◆⊙
★☆☆☆★☆☆★☆فایل شخصی و کمیاب☆★☆☆★☆☆☆★
_____این مدل فایل ها تو فاز 4 کمیابه چون که
قبل اینکه اگهی بشه حداقل 2تا تایم بازدید فیکس میشه
◆◆◇◇◇◆◆◇◇◇◆◆☆ سیناگروه ☆◆◆◇◇◇◆◆◇◇◇◆◆
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.