چرا میگم این ملک آینده داره چون قدرالسهم خوبی توی این ساختمون داره و همین الانشم سازنده دست گذاشته روی این ساختمون و درخواست مشارکت در ساخت رو داده
اما با این اوصاف هم مشاعات خوبی داره هم خوده خونه دیزاین شده یعنی فعلا هم قابل سکونته
راستی 40 متر هم حیاط خلوت اختصاصی داره
با این سال ساخت پکیج و رادیاتشم نصبه
برای دیزاینش هم از متریال های درجه یک استفاده شده
تا یادم نرفته بگم که این واحد رو فقط با 3/420 میتونین بخرین چرا ؟
چون 880 وام زوجین میتونین استفاده کنین و واحد رو به مبلغ 700 میلیون رهن کامل اجاره بدین
بازم سوالی بود در خدمتتون هستم❤️
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.