میگم این آپارتمان رو حتما بیا ببین چون یه سالن بزرگ داره که
می تونی یه دست مبل 9نفره و.
یه نهارخوری 8 نفره و
یه نیم ست گوشه سالن بزار ی که راحت و دنج بشینی
کنار خونوادت فیلم نگاه کنی.. لحظات خوش واس خودت درست کنی واز اتاقا نگم واست که
دوخواب بزرگ که تو هر کدوم قابلیت اینوداره که تخت دونفره بزاری
بزا بگم که دسترسی به مترو مراکز خرید و.....دوقدمیتون هست پیشنهاد من به شما ،امروز حتما بیا ببین تا اجاره نرفته به [مشاور دیبا]همین الان زنگ بزن☺️
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.