«شنیدید میگن مالک داره مهاجرت میکنه زیرقیمت میده»
*این واحد واقعا مالکش داره میره پیش پسرشLA*
.
✅یک دستگاه اپارتمان 130متری پلان زیبا و منندسی ساز
✅3خواب خوب جادار با قابلیت 2خواب شدن
✅یکی از اصولی ترین سازه ها و مدرن ترین برج های منطقه 22
✅محوطه عالی و مشجر ،دنج برای ساکنین
✅دسترسی عالی به تمام امکانات رفاهی ساکنین:
✅سوپری ،میوه فروشی،خشکشوییو،
✅سالن GYMتجهیز شده با دستگاه های امریکایی
✅مشاعات ابی عالی و بزرگ و بهداشتی مختص ساکنین
___________________________________________
با من تماس بگیرید تا یک خریدی عالی برایتان انجام دهم
فرشاد ضرغام
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.