✔️تک خوابه
✔️طبقه دوم آسانسور نداره
✔️قبلا تجاری بوده ولی کاربری مسکونیه
✔️پارکینگ و انباری هم نداره
✔️نقشه بد نیست
✔️نورگیر خوبه
✔️محله خوبه بد نیست
✔️تخلیه به روزه
✔️به قیمته تو این بازار
❗لطفا تماس بگیرید چت نگا نمیکنم با عرض پوزش❗
اکثرا آگهی شده تفاوت کار ما تو قرارداد شسته رفته و انجام تمامی استعلامات و کمیسیون طبق تعرفه اتحادیه س
مجرب،صادق و آسان معمله میکنیم
⚜️ایران املاک⚜️
HOME SWEET HOME
امیرحسین امیری
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.