به نام خدایی که ما را آفرید و آفرینش کیفیت زندگی خودمان را بر عهده خودمان گذاشت
عرض ادب و احترام
خانم مهرآبادی هستم از مسکن قاسمی خ وحیدیه ⭕️پلاک 317
⭕️4 طبقه تک واحدی
⭕️طبقه سوم
⭕️تک واحدی
⭕️شمالی
⭕️65 متری
⭕️2 خوابه
⭕️آسانسور
⭕️انباری
⭕️بالکن
⭕️سرویس ایرانی فرهنگی مجزا
⭕️کمد دیواری
⭕️کابینت mdf
⭕️خوش نقشه و تمیز
⭕️تخلیه
⭕️مناسب خانواده تا 3 نفر
⭕️ساختمان آرام و تمیز و کم جمعیت
دوست عزیز برای اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید .
از نگاه صمیمانه شما سپاسگزارم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.