آپارتمان نور خوبی داره (جنوب و شرق )
بازسازی شده
پارکینگ سندی نداره ،حیاط مشاع داره (پارک کردن موتور ایرادی نداره ) پارک کردن ماشین با توافق دو همسایه دیگه هست
انباری نسبتا بزرگ ،و بالکن داره .
همسایگان آروم و بی حاشیه
دسترسی راحت به مراکز خرید و خیابان دولت
❌مالک منعطف
❌تخفیف در جلسه ❌
برای بازدید و اطلاعات بیشتر با من تماس بگیرید .
فایل شخصی
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.