واحدی که میخوایی به نظرم باید زیر 100 متر باشه کم واحد باشه چون اسانسور هم برای ساختمان های کم واحد نمیذارن دوست داری طبقه همکف باشه.
نقشه و شرایط نور خونه هم باید غالبا منطقی و خوب باشه.
یه خبر خوب دارم برات .
زنگ بزن به من ملکی که شما میخوایید رو من دارم اگر هم خواستی مشابه همه این خواسته هات بازم واحد خوب دارم
فرصت شما تماس با من نیست ملک هایی هستش که دست منه و داره هر روز فروش میره
از دست نده
______________________________________________
مشاور شما : خانم ابراهیمی
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.