آپارتمان اجاره ای واقع در بلوار ادیب. ساختمان امید ،ویو پارک ارغوان ،منازل سازمانی آبفا ( مسکن مهر نیست) ، دو واحدی ،بازسازی شده صفر تا صد (نصب کابینت جدید ،هود لمسی و گاز رومیزی با آیفون تصویری) نقاشی شده،محیط آرام با جای پارک فراوان ( پارکینگ اختصاصی + پارکینگ مهمان) تخلیه و آماده واگذاری ،فقط رهن کامل لطفا جهت تبدیل اجاره تماس نگیرید.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.