سلام عرض ادب
لطفا با دقت بخونید بعد تماس بگیرد . ممنون
آپارتمان 58 متری نبش کوچه
این واحد تازه ساخته شد یک سال دست مستاجر بوده الان هم 6 ماه خالی هستش کابینت mdf و شیرآلات همه نو هستن
واحد طبق سوم هستش و همکفش مغازه هست.
داری سه کنتر جدا
دارای کولر گازی و پمپ اب
هر طبق دو واحد و کل ساختمان 4 واحد هستش
از قیمت واحدهای پردیسان هم پایین تر گذاشتم چون پول لازم هستم
آسانسور و پارکینگ نداره اگر داشت واحد به این قیمت پایین نمیذاشتم.
آدرس خیام نبش کوچه 19
واحد خالی هستش قبل از حرکت لطفا هماهنگ کنید
ساعت بازید از 16 تا 18
با تشکر
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.