❗️❗️متن رو خوب بخون❗️❗️
➖مزیت های این خونه:
-خونه جنوبیه و بارون خور و رطوبت گیر نیست
-نورگیره و اصلا خونه دلگیرو تاریک نیست
-ویو خونه رو به کوه سراوانه،دشت و زمین جلوش موقع بارش برف و بارون خیلی دیدنی و جذابه.
-همه ی خونه های مسکن مهر یه بدهی وام دارند که از مالک قبلی به مالک جدید انتقال میدن و باید بقیه شو اون پرداخت کنه و ضامن بیاره؛ ولی این وامش تسویه است.
-خونه طبقه سوم که بهترین طبقه حساب میشه و موقعیت مکانی خونه هم که همین میدون اول سمت راسته
☑️امکانات:
-آسانسور
-پارکینگ
-بالکن
-انباری
-کف سرامیک
-دوخواب کمد دیواری
-کابینت
-گاز رومیزی
-هود لمسی
-کولر اسپیلت
-پکیج رادیاتور
-توالت فرنگی
-خشک کن
_________________________________
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.