✅ با 1 و 300 تو شرق تهران خونه بخر !
___
✨ با عرض سلام و آرزوی سلامتی
___
* تا 350 میلیون قابلیت رهن به عهده ما
* 960 میلیون وامِ بدون دوندگی به عهده ما
* نقد از شما برای خونه دار شدن = فقط 1 و 300 میلیون
⬆️عکس ها متعلق به واحد است⬆️
___
* پارکینگ غیر مزاحم سندی (جداگانه)
* دسترسی دو دقیقه با میدان غیاثی و مترو
* دسترسی به محلاتی ، امام علی و 17 شهریور
___
✅ اگه توی محدوده غیاثی و عجب گل دنبالِ یه خرید به قیمت هستی ، میتونی رو من حساب باز کنی. اگه نقدینگیت کمه نگران نباش . با هر بودجه ای که داری فایل موجوده. تماسش از شما بقیش با ما :)
___
✨یاسینِ حاتم
✨ارادت
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.