سلام
دنبال یه مسلمون می گردم که اسطبل رو روبراه کنه و یکی دو سال هم استفاده کنه . 6 تا باکس داره مانی 200 متری داره یه اتاق علوفه هم داره . در صورت درخواست ، راهشم جدا می کنم . فقط میخوام چراغش روشن بشه . پروانه اسب هم دارم کدپستی و کاملا قانونی . برق فرعی هم هست منتهی اگر اسب باشه برق اصلی رو هم یکی دو ماهه بهم میدن . بنده توانایی خرید اسب رو ندارم . همه چیز توافقی .
قسمت باغ همه چی داره سرویس حمام آشپزخونه استخر و ولی در اختیار خودمه . من نبودم ، استفاده بشه . نیاز باشه برا اسطبل سرویس مجزا هم میزنم جا زیاد داره . آدم حسابی بیاد زیاد دندون طمع گرد ندارم . فقط میخوام راه بیوفته . آدرسش هم آمرزیدآباد خ گاز کوچه بنفشه . عزیزان فقط و فقط برای اسب و کره نه گوسفند و گاو و مرغ و غیره .
یاعلی
منتظر تماسم . حوصله پیامک ندارم خدایی .
تشکر
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.