سلام من مالک این ویلا هستم و هر روز سر کشی میکنم بعضی ها ویلا رو رها می کنند و بعد مدتی نظارت روی کار ندارند آب استخر بو میگیره کلر مرغوب استفاده نمیشه و رنگ آب سبز میشه من همیشه میگم من آب استخر خودم میریزم تو لیوان میخورم
بیا از نزدیک ببین بعد پرداخت کن و کلید بگیر قطعا
پنج شنبه قیمت 999 تومن نیست و 2 تومن هست
تعداد بالا چهار نفر قیمت اضافه میشه ....
فقط تماس تلفنی پاسخ گو هستم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.