سلام
یک باب مغازه 13 متری واقع در خیابان نواب صفوی بین نواب 4 و 6 ( 50 متر با حرم فاصله داره ) پاساژ زائررضا طبقه منهای یک پلاک 54
اجاره ماهیانه 13 میلیون تومان که می شود سالی 156 تومان. نصف اجاره سال، اول گرفته می شود و مابقی اول شهریورماه که از فروش تابستان به راحتی در میاد
رهن هم 20ت.
با توجه به این که تابستان نزدیکه ، بهترین موقع برای مغازه داری ست کاسب ها می دونن من چی میگم
مغازه هم موقعیت عالی از پله برقی، پایین که اومدید مغازه دوم سمت چپ میشه.
در ضمن مغازه دارای کولرگازی سالم و خنک می باشد.
با تشکر از سایت دیوار
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.