یک اپارتمان در حال ساخت داریم
مشارکت در ساخت هست
هیئت امنای بسیار منصف و پای کار
هیچ سود اضافه ای به پیمانکار نمیدین
24 واحدیه و همگی کارمند و قشر تحصیل کرده
انتهای صنعت هست و لوکیشن برای زندگی و سرمایه گذاری خوب و درحال پیشرفت
مبلغی که من تا الان دادم 1.100 بوده
بعد هم سه ماهی 100 باید چک بدین تا ساخته بشه
الان هم در مرحله شناژ ریختنه
خودم چون برای کار دیگه ای پول لازم دارم مجبورم بفروشم وگرنه حتما برای سرمایه گذاری نگهش میداشتم
این واحد من هم 140 متریه با پارکینگ و انباری
ظرف 2 سال هم خونه دار میشین
فقط چت دیوار پاسخگو هستم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.