سلام سلام سلام
حسینی هستم یه ویلای داخل بافت شهرکی
سند در دست اقدام
همه انشعابات کنتور
با امنیت بالا از هر لحاظ
مالک خیلی پول لازمه
اگه نقد یکجا پرداخت کنی میتونم زیر4هم این ویلای خشگل رو برات بگیرم.
و اینکه اگه یکجا نمیتونی پرداخت کنی نصفشو بده نصفشم تا5ماه قسطی بده
دیگه چی میخوای؟
فقط زمان رو از دست نده
فوری تماس بگیر قرار بذار بیا ببین
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.