سلام خدمت دوستان عزیزی که این آگهی رو مشاهده میکنن،
بنده بدری از املاک جمشید واقع در تنگک دوم نبش دلاورشش
خونه ای که آگهی کردم کلید نخورده و نوساز هست
✅نما سنگ
✅نقشه عالی و دلباز/سالن بزرگ
✅دو خواب بزرگ دارد
✅موقعیت مکانی عالی پلاک دوم به خیابان16متری
✅مدارک هم خود ساختمان و هم زمین تکمیله
جهت اطلاع بیشتر و موارد مشابه تماس بگیرید
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.