سلام و عرض ادب
.
اگه قصد خرید ملک بزرگ با زیربنای بالا با سازه عالی در یک منطقه لوکس رو دارین من این ملک رو بهتون پیشنهاد میکنم :
.
16 قصب زمین درب به ساختمان با 400 متر زیربنا اسکلت فلز 20 سال ساخت بازسازی شده
.
پارکینگ مسقف 4 ماشین شاسی بلند
دارای سوئیت دو خواب با ورودی مجزا جهت دفتر کار، مطب و....
.
حال پذیرایی بزرگ
آشپزخانه بزرگ با مطبخ
.
حیاط بزرگ با آب نما و تراس مجزا
.
کوچه بسیار عالی با همسایگان فوق لاکچری
.
لطفا همکاران محترم تماس نگیرید ملک به صورت تخصصی در اختیار املاک میباشد
.
✴️لطفا جهت کنجکاوی تماس نگیرید اگه خریدار هستین به وقت همدیگه احترام بذاریم
______________
با تشکر
محسن ایران نژاد
مشاور املاک شما
______________
مشاورین املاک اسدی
خیابان امام نبش کوچه 10
______________
برای دیدن ملک مورد نظر خودتون با قیمت مناسب با من در تماس باشید
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.