خانه در احمد خمینی خیابان حسینی طبقه اول رو به خیابان نورگیر عالی بالکن و پنجره ها رو به خیابان دو واحده خیلی عالی همه چیز تکمیل کولر تازه سرویس شده آسانسور و پارکینگ موتور داره جای پارک هم هستش و همه تجهیزات داره بسیار تمیز هستش هیچ هزینه ای نداره از اول دست خودم بوده به علت خرید واحد بزرگتر بفروش میرسد خیلی ساختمان عالی و تمیز و ساکت هستش همسایه ها خیلی خوبن همه انشعابات رو داره با مجوز ساخته شده کنتور به نام خودم هستش ساختمان خیلی محکم ساخته شده جای انباری پشت بوم هست
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.