با سلام اول اگهی با دقت بخونید
یک منزل مسکونی داخل ادیمی ..دارای یک اتاق .اشپز و حال هستش .برق و اب دارد کابینت ابگرمکن داره ب خانواده ای ک بدون حاشیه و زوج جوان یا یک فرزند باشد بیشتر نباشن و ب کسی خونه میدم ک ادم خوبی باشه و خونه مثل خونه خودش دوس داشته باشه هر جوری تحویلش بدم همونجوری باید تحویلم بده هر کی اومد اگه من خوشم ازش بیاد قبولش میکنم بعد کسی ناراحت نشه .برای من ملاک کرایه خونه نیس ملاک خوب بودن و تمیز نگه داشتن خونه از همه چی مهمتره .
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.