ما یه خانواده ی 6 نفره هستیم. چهار تا بچه داریم.
با هزار امید دنبال خونه ای می گردیم که سقفش بالای سر بچه هامون باشه.
اما هر آگهی که می خونیم، یه خط قرمز دارد:
«مناسب برای 2 تا 3 فرزند»
یعنی چی؟ یعنی بچه ی چهارم من فضولیه؟
اون سه تا رو قبول دارید، اون یکی رو بذارم تو پارکینگ؟!
چرا اجاره ها رو سر به فلک کشیدید؟
خودتون اگر مستاجر بودید، حاضر بودید خونه ای اجاره کنید که هم تراز حقوقتون نباشه؟
پس یدونه از بچه های من رو به فرزندی قبول می کنید؟!تاخونه اجاره کنم؟
شما وقتی از گرونی گله دارید، مسببش خود شمایید، نه من و بچه هایم....
من فقط دارم تلاش می کنم زنده بمونم...
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.