لطفا اگر واقعا فروشنده هستید پیام بدید،مغازه خودم مستاجر بودم به تازگی 2 میلیارد فروش رفته به دلیل می معرفتی همچراغا و سنگ اندازی اطرافیان بنده متوجه نشدم که مغازه رو بگیرم.و لاین پایین هم پارسال دوتا مغازه یکی 900 میلیون یکی دیگه هم 800 میلیون فروخته شده،خودتون میتونین تحقیق کنین لطفا اگر فروشنده نیستین یا رفتین تهران قیمت مغازه گرفتین میخواین جابه جا شین قیمت مغازه بافتو با تهران یکی نکنین،تا دو میلیارد و پونصد لاین های بالا و لاین پایین هم دو میلیارد تومان خریدارم،فروشنده واقعی لطفا پیام بزاره.با تشکر
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.