سلام خدمت دوستان
خونه 60 متری تمام اسکلت با ستون دوبلکس هستش سه طبقه هستش صبقه دوم و سوم به فروش میرسد خونه ها راهشون از هم حداس طبقه 2 و 3 راهش یکیه خونه دو خوابه یک اتاق بالا با حدود 30 متر حیاط خونه جلو در جا ماشبن برای پارک و پایین پله هم جا برای پارک متور خونه خوش ساخت هستش مثل خونه های 60 متری دیگه نیستس کوچه بزرگ برای رفت امد ماشین اب برق کل کوچه امام هستش الان حدود 10 سال که اینجا ساخته شده گاز ولی داره کنترل داره با همسایه های محترم تمام توضیح هات دادم تخفیف هم نداره توی این رنج قیمتی خونه با مکان خوب نیستش ممنون
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.