درود
ویلایی دارای 300متر زمین
150بنای نوساز
نسق معتبر و آماده جهت گرفتن سند
من به سهم خودم واقعا مردونه برا خیلیا خونه خریدم اونم به قیمت نه الکی گرون.
تو این کارم هم تخصص دارم و هم دلسوزتون هستم وجدانا.
این ملکو 7م گذاشتمش فقط پول ساخت150مترش الان 7م در میاد یعنی زمینش مجانی میفته براتون.دیگه شکار و فوق شکاری به چی میگن.مث بقیه بیام بگم مالک ارزون نده 10م قیمت بذاره تا خرید خونه براتون رویا بشه یا حرفمو گوش کنید و صاحب ملک بشید.
انتخاب با خودتون.
یوسف زاده در خدمتتونم.
خواهشا گاهی حرف گوش کنید.
سپاس
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.