درود برشما عزیزان یک باب آپارتمان فرانسوی ساز واقعا درپانصد دستگاه ارتش خیابان اذرپیکان طبقه چهارم بدون آسانسور بازسازی شده کاملامرتب وتمیز دارای دوخواب وبالکن وانباری وکددیواری سالن 14متری فقط وفقط به خانواده کم جمعیت وبدون حاشیه رهن اجاره داده مبلغ 300رهن واجاره 9میلیون یادویست میلیون با11میلیون کرایه یارهن کامل تا 550میلبون عزیزان که از محیط و آداب این واحد ها اطلاع کامل ندارند لطفا تماس نگیرید و پیامک اصلا پاسخگو نیستم فقط تماس
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.