ساختمان کلا دو طبقه و جنوبی واقع در کوچه ده متری. فاقد اسانسور و پارکینگ اما کوچه جوریه که همیشه راحت ماشینت رو پارک کنی. طبقه اول مالک اقا و خانم تقریبا مسن. طبقه دوم نورگیری از دو طرف و کمد دیواری و کف پارکت و بالکن و ....... تازه رنگ امیزی و کابینت زده شده کلا بازسازی و نو شده. گرمایش شوفاژ. و موتور خانه. بجای همسایگی و هم ساختمان شدن با چندین نفر با اخلاق های متفاوت با یه نفر همسایه میشی. به بیش از دو نفر هم داده نمیشه.اب برق گاز تلفن ثابت مجزا داره. بسیار تمییز و امن و محیط خانوادگی
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.