رهن و اجاره خانه طبقه بالا.
یک خوابه.70 متری
نوساز،شیک،نما شده،تمیز.
خانه تخلیه میباشد. خانه تخلیه میباشد.
مناسب خانواده کم جمعیت و زوج های جوان(نهایت با یدونه بچه،جمعا 3 نفره)
ورودی مشترک هست با طبقه پایین.پرده کشی شده مزاحمتی برای کسی نباشه.
در مکانی بسیار امن و ارام.با همسایگانی خوب و عالی.
تمام امکانات فول سالم و مجهز و مستقل.
انشعابها جدا و مستقل(اب،برق،گاز،تلفن)
دارای 2 عدد کمد دیواری بزرگ و جادار.
اشپزخانه کابینت و هود.
راه پله دارای محافظ قابل بازشدن برای راحتی اسباب کشی.
منزل تخلیه میباشد.
رهن 350 اجاره 5
رهن 300 اجاره 6
لطفاجهت بازدید از قبل هماهنگ کنید.
ادرس،
60متری خیابان اتوبوسرانی(روبروی جاده مسکن مهر ولایت)
کوچه3 ابوطالب احمدی(کوچه کنار دبیرستان فاطمیه)سمت چپ بن بست بزرگ 3.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.