باسلام زمین 100 متری 10×10 واقع در شهرک ابوالفضل بعد از زردشت نرسیده به پدافند،پمپ بنزین اول واقع در خ 6 کوچه پنجم(کل شهرک 11 خیابان میباشد)
دارای دو انشعاب آب مجزا، سنگ پی و مقداری هم سنگ پی تو زمین زدم.
همه زمینها درشهرک قولنامه ای میباشند ومشکل قانونی ندارند یعنی همه ساکنین با قولنامه خریدوفروش کرده اند و ساکن هستند میتونید بپرسید...بنده هم برای محکم کاری انشعاب آب(بنام خودم) برای زمین گرفتم ک مشکلی پیدا نکنه و بعدازساخت هم میتونید اشتراک برق بگیرید...ضمنا اونایی ک با ساخت آشنایی دارن بدونن ک میشه زمین رو پر بسازن.
شهرک ابوالفضل جای پیشرفت داره چون جاش خیلی خوبه طوری ک ب کیانشهر کیان اباد و مهرشهر دسترسی دارین وازطرفی زمینهای روبروشون رو دادن دسته بنیاد و قراره مثله خانه های سازمانی چندین اپارتمان بسازن.فک کنم تمام و کمال و واضح توضیح دادم و بدلیل مشکل مالی قصد فروش دارم...برای سرمایه گذاری فوق العادس.عزیزانی ک واقعا قصد خرید دارن تماس یا پیغام بدن
من مخلصم و درخدمتم
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.