سلام.
بنده سال گذشته پیش فروش اپارتمان داخل اصفهان ثبت نام کردم و الان به علت مشکلاتی قصد فروش دارم.
ثبت نام فقط برای کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بود یعنی تمام همسایه هاتون پرستار و پزشک هستن. همسایه های بافرهنگ و عالی تو یکی از بهترین نقاط اصفهان. اپارتمان اول خیابون ال محمد و بلوار چمران هست. بر خیابون اصلی که واقعا جاش عالیه. تا الان پول تراکم و زمین پرداخت شده و الان ساخت شروع میشه. که مابقی هزینه ها به صورت اقساطی باید پرداخت بشه.
در ضمن وام مسکن هم میشه باهاش دریافت کرد.
هرکسی قصد سرمایه گذاری و خرید خانه داره واقعا گزینه جذابی هست.
اگه سوال دیگه ای هست پیام بگذارید جواب میدم.
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.