باسلام وادب و احترام به شما عزیزان قطعه زمینی دارم که گذاشتم بفروشم ...اگر من هرچقدر تعریف کنم . با واقعیت امر جور در نمی آید شما عزیزانی که خریدار هستید بیایید از نزدیک ببینید و انشاالله که مورد پسند شما بزرگواران قرار بگیرد ...بر سر قیمت صحبت می کنیم ...البته با خودرو هم معاوضه می کنم ....اما هیچ گونه پیامکی را جواب نمی دهم....فقط تماس و هماهنگی و بازدید زمین ....در صورت تایید و انتخاب و پسن شما عزیزان معامله می کنیم ...بدون واسطه و دخالت دلالان پر طمع .....و ضمنا اینکه زمین همجوار آن که مال برادرم هست ...آن هم فروشی است که دو قطعه زمین حدودا دو 2 هزار متر است
لطفاً هرگونه مشکل یا نقص مرتبط با آگهی را گزارش دهید
گزارش آگهی
یاداشت من
یادداشت تنها برای شما قابل دیدن است .
ثبت امتیاز برای آگهی
پس از بررسی دقیق اطلاعات ملک، نظر خود را دربارهی مطابقت آگهی با واقعیت، عکسها، قیمتگذاری و سایر ویژگیها ثبت کنید تا به دیگران برای تصمیمگیری بهتر کمک کنید.